Selasa hari yang peanut paling suka, sebab peanut leh tido lambat dan bangun titow pun lambat jugak lah

..tapi, hari ni tak best langsung sebab peanut ade kelas SDG...kowang tahu pe SDG tu?

jap, prof peanut bukak buku lu...

Mengikut sumber yang boleh dipercayai, SDG atau nama ic nye Self Development Group adalah satu subjek yang wajib di ambil oleh pelajar UUM...prof peanut tak pasti lak u lain ade ke tak. t peanut usha2 ek...dia ade empat level kalu tak silap prof peanut, yang prof peanut ingat level thinking..iaitu level peanut skunk...dan ianya selama empat sem...tapi ade jugak enam sem...bergantung kepada lecturer lah..kalu peanut jadi lecturer...peanut buat lapan sem je...
SDG bagi prof peanut tak penting sangat..tapi, sebenarnya penting jugak..sebab dalam exam punya result, ade gak sdg tu...tapi, bukan gred A+, A- atau yang seangkatan dengannya lah...tapi, ade dua je..."memuaskan" atau "tidak memuaskan" sahaja...cuba teka peanut dapat pe untuk sem lepas...peanut dapat "TM(tidak memuaskan)"
...frust peanut tau..peanut pergi kelas dia..tapi sekali je...lalalalla
...sekian dari prof peanut, sila bace dan faham..sebab next class prof peanut nak bagi kuiz kat kowang semua...
macam tulah kisahnya...ade gaya lecturer tak prof peanut? kecik2 dulu cita2 peanut jadi cikgu, tapi, tiba2 tukar cita2 sebab peanut pemalu owangnya...

...berbalik kepada cerita yang peanut nak g tau...pagi2 peanut bangun(sebanarnya peanut bangun dah lambat, dah kul 8)...ciap2, pakai bajju kurung yang yah nak gosok->bukan pemalas, tapi dah lewat tau...sila jangan silap paham...memang hari ini peanut ayu lah sangat2 lah..peanut gerak ngan kawan yang satu SDG ngan peanut...walaupun peanut dah gerak awal, dalam kul 8 setengah...tapi bas gerak dalam kul 9..so, 9.10 baru sampai kat fakulti...cari2 punya cari bilik prof azhar(lecturer peanut)..dulu peanut penah sesat nak cari bilik prof azhar ni maklumlah uum kan kota sesat...tak caye datang sendiri...
Hati peanut tetiba je hancur, pastu jatuh berderai..pecah terus...terbeliak mata peanut tengok pe yang prof azhar tulis kat whiteboard kecik tu...

Second meeting for SDG will be held at Pusat Sukan...
please bring your badminton racket..tq.
Agak2 cam gitulah ayat dia...peanut lupa...dlam fikiran peanut time tu, peanut nak ponteng..tak mungkin, peanut yang ayu berbaju kurung ni nak ke pusat sukan? malulah peanut....tapi, kalu peanut ponteng, habislah peanut..."TM" lagilah gamaknya sebab minggu lepas punya meeting pun peanut tak g gak..setelah berdebat dan berdiskusi serta mendapat komen2 dan pendapat dari peaminat2 peanut, kami amik keputusan, pergi je lah pusat sukan tu..buat macam tak de muka je...
setelah meredah gunung-ganang, bukit bukai, masuk taman hijau, lalu ikut anak sungai, sampai jugak kami ke pusat sukan semata2 nak tandatangan kehadiran tu..ingatkan lecturer tu tak bagi dah kami tandatangan sebab dah nak kul 10 time tu...tapi lecturer yang baik tu(bodek je) bagi kami tandatangan tapi yang tak di sangkanye dia suh kami keliling 4 court badminton tu...sebab kami ne leh main pakai baju kurung...
peanut kan menurut arahan...peanut pun jejalan lah keliling court tu...dia suh empat court, peanut keliling dua court je...prof cam perasan je..tapi peanut wat dun know.

.peanut wat cam peanut ngah jadi pemandu pelancong...

...tapi, yang tak bestnye...leh lak diowang berhenti main sebab nak tengok peanut...huhuh...peanut tahu peanut famouse...tapi, jangan lah tunjuk sangat ye...

..peanut malu sesangat...tapi, owang yang cumey cam peanut kenalah tunjuk kool...lalalallala
sekian daripada peanut..maaf, entry kurang menarik sebab peanut penat nak menulis...peanut berjaya siapkan satu asignment

...setelah tertangguh hampair dua minggu..tapi, ade lagi berlambak asigment peanut...kawan2 yang cumey nak tulun peanut tak?

..terharunye peanut...tq...lalalala
Membaca tanpa mengomen ibarat berak x basuh. eii. yerk!