Tuesday, January 6, 2009

Aku, Accident dan.....

Ye hari ini aku accident...hah? kowang tak caye? :pandaGeli_12:betul...hari in dalam sejarah, pertama kali aku bawak keta dah kemalangan...teruk gak weh...habis pecah2...masuk longkang lah....


Ceritanya bermula macam ni, hari ni kelas aku tak de...so, macam cuti lah....borink punya borink...aku pun kuar naik keta...:drive:..tecik ngan nabila pun ada sekali...tapi diowang naik yang ni...:naikmoto:dan yang ni lak nabila....:bicycle:....

tengah elok je jalan tu, tiba2 kat satu selekoh, aku terkejut...aku tak ingat nape...:pandaGeli_17:-->(aku dah hilang ingatan ke?)....ooo, ye ade mat rempit yang cuba nak mengorat aku...:mRempit:.tiba2 je aku tertekan minyak dan terlanggar penghadang jalan..semua orang terkejut...:mNo:n cuba nak selamatkan aku yang tengah tergelak sakan sebab skunk aku dah menipu...hehehhe...:pandaGeli_31:...


Actually cam ni, aku tak tipu tau...aku memang accident...tapi bukannya kat jalan raya...t aku lak yang kena saman sebab tak der lesen dan aku bukannya reti bawak keta pun...:mKorek:...
hari ni aku,tecik n nabila gi pusat sukan, kunun2 nak nek basikal, meyaksikan pemandangan indah yang hijau seta mendaki bukit bukau ngan basikal--->wah3x, berbunga2 betul ayat aku kan?tapi, ramai giler yang naik basikal...basikal pun dah habis, kami pergi gym, saje2 nak kuruskan badan..tapi punya bersesak kat situ...kuar kejap tengok ownag main squash...:mThinking:...keboringan dah pun start...nabila ajak pergi main go kart, maklumlah dia dah ketagih dah ngan go kart...ari tu mase diowang pergi, aku sakit tak leh nak join....

Sampai je kat litar go kart, :pandaGeli_30:...ramainya owang, kami pun naik kat seat penonton, tengok jelah...Bro yang jaga tu perasan kat kami, ye pun tanya nak main ke tak..:pandaGeli_03:,,tersenyum lebar lah kami...mestilah nak..:pandaGeli_15:...tapi kena tunggu turn sebab ade lebih kurang sepuloh dak chinese yang ngah tunggu turn nak race...tunggu pun tunggu lah, kami sanggup...:hippie:...


Bila sampai turn kami, kecik ajak race, aku rasuah kecik...:mDuit:...ye, aku akan jadi pemenang hari ni...:mercun1::mercun2:...tapi, tetiba je tengah makan angin tu(maaflah aku belum leh kontrol lagi menda alah tu), mula2 perlahan, berapa kali keluar dari alp aku pun tak tahu lah...tetiba je, aku leh pandu ngan lajunya...:mGelak:...ye, ngan berlagaknya aku nak kejar si tecik nga si nabila yang dah berapa kali round dah...Aku pun terus memulas stereng ye, sebab ada corner, aku ngan lajunya g tekan minyak...bodoh tul...terus melanggar tayar2 yang banyak yang owang wat benteng tu...heheheh...cepat2 bro2 kat situ pergi kat tempat aku...semas je diowang sedangkan aku senyum2 cumey lagi...hehehheh:pandaGeli_03:...Aku pun terus trauma...wah, ekstreem giler ayat...aku pun gerak balik kat abang2 tu, diowang yang drive, aku jalan balik...malunya...heheheh:mHihi:...Abang kelantan tu gelak2 je sambil usik2, aduiya, tak tahu ke aku ni pemalu...heheheh...tapi yang bestnya abang tu bagi balik wet, 5 hinggit sebab aku tak habis main, kiranya aku naik free je lah...heheheh...best, aku siap jerit2 pura2 cam aku menang lah sebab dapat wet tu...heheheh...control malu beb...lalalalal...

Kami pun gerak balik sebab dah nak magrib, tapi, bro2 tu usik lagi aku,....aku rase nak sorok je muka aku dalam2 tasik kat sebelah tu je...:mSelam:...aku ciap cakap lagi kat bro tu, kalu jumpa, wat2 tak kenal tau...hehehhe...diowang still gelakkan aku..:mHaha:.malunye....
psst:-Aku kena flu hari ni....:mFlu:, lepas balik dari go kart, terus :mMandi:dan yang ini...:mStudy: aku tipu je sebab aku berjalan2 mencari balak di mall tadi.:mRambut:...satu lagi, uum ade go kart tau, sape nak try masuklah uum,...leh men go kart ngan harga murah...chewah, promote kelab go kart aku ni, leh lah tahun depan aku jadi pengerusi...tak gitu?:pandaGeli_02:
Membaca tanpa mengomen ibarat berak x basuh. eii. yerk!

9 pujian[s]:

amer|zhafran said...

follow kito laaa..

kito follow doh dio...

hahahaha...

steady sep mache...

Blog Eazy Izzuddin said...

accident?
ish3..
xD

pauhputik said...

halu............

bestnya dia main go kart.... klu unisel ada gak menda alah nie kan best. huhuhuhu........ kitaorang duk sini, pagi, petang, malam rempit je memanjang........... :p

Belog Cik Peanut said...

yelah izzudin, peanut eksiden, langgar tayar...\(*0*)/
hehehheheh

Belog Cik Peanut said...

pauh putik merempit ek?
kat uum, kami pun merempit gak...
tapi ngan beskal je...
hehehhehhe...
tadi baru merempit sampai kena saman,
sebab lebih mase hehehhe...
maklumlah basikal pinjam ngan pusat sukan...
agagaggaga...
^_^

Bro Framestone said...

cepat2 la amik lesen ek...

Belog Cik Peanut said...

hahhaha...
memang ade niat nak amik lesen sem ni...
wet jpa dah masyuk...
hoorey..
hehhehehe

Bro Framestone said...

cpt2 la amik ek..jgn kamu langgar divider time usha pegawai jpj udah la ek

Belog Cik Peanut said...

hehhehe...
tak mungkin akan wat sehabis yang baik...
ghehhehehe...
ops, kalu pengawau jpj tu handsome,
usha gak...
hehehhehe...

Post a Comment