Friday, January 2, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

:s::e::l::a::m::a::t:
:m::e::n::y::a::m::b::u::t:
:t::a::h::u::n:
:b::a::r::u:
:2::0::0::9:

  • wah, memang lambat sangat lah pasal entry tahun baru ni, apepun aku nak ucapkan selamat menyambut tahun baru wat kengkawan...kat mane kowang sambut tahun baru semalam?...aku tak kemana2, hanya mentelaah di dalam bilik sahaja...:bofu_44:...wah, pandai tul aku menipu kan? lalalala...tak der lah, aku memang berada di bilik semalam, tak kuasa nak kuar, n lagipun aku de kelas hari in, maklumlah rajin katakan..
  • kengkawan, apa azam tahu baru korang?-->Wah, skema tul ayat aku kan? hehehhe...Azam tahun baru, erm, ape ek? aku rase azam aku nak memastikan azam2 aku sejak dari kanak2 yang cumey sampai skunk menjadi iera cumey(wah3x, perasan tul aku..hehehe), aku rase aku, banyak gak azam2 aku yang belum tercapai...maklumlah setiap kali tahun baru aku akan wat azam, bukan satu, tapi, banyak, pastu darab ngan 19 kali aku sambut tahun baru, so, wape banyak azam aku? sorry, aku lost calculation...
  • ye wat sape2 yang wish happy new year kat phone aku, maksud aku hantar mesej, mesej2 korang masih dalam pemantauan...kerana skunk kedid aku ade satu sen dan aku tak der niat nak menopup...sape2 yang baik hati nak menopupkan aku, leh mesej aku ek? heheheh...t aku dah ade topup, aku balas mesej lah mesej new year kowang tu..hehehe...masih relevankah ucapan happy new year ku nanti? wah, aku telah mengaplikasikan ciri2 useful information yang aku belajar dalam kelas FRA tadi...wah..hehehhe...dah pandai lah aku...hehehh
Okeylah, aku rasa aku dah merepek dan terbang jauh dari tajuk asal nya...aku pun dah merapu...so, bek aku stop skunk, aku nak membelek2 buku akaun dan juga pengantar statistik, maklumlah dah ade asignment yang perlu di hnatar pada minggu hadapan...err, boleh caye ke yang aku akan wat ni? heheheheh....tunggu dan lihat ek...aku dah berubah, tak macam iera cumey sem satu...skunk aku dah jadi iera cumey+lawa+baik hati+segala2nya...hehhehehe
Membaca tanpa mengomen ibarat berak x basuh. eii. yerk!

6 pujian[s]:

Anonymous said...

ahahaha.. macam2 karenah lak dye ni.. heheheh... pape pn, semoga mencapai azam ya kak..

sori x rep aritu, tak nampak pula.. :D

Belog Cik Peanut said...

heheheh...
biase lah tu...
lalalla...
ha'ah...
asal tak reply?
kecik hati tau,,,
hehehehe

Admin said...

selamat tahun bari!

Belog Cik Peanut said...

ubey, selamat tahun bari gak?
lalalalla...
baru dah tukar jadi bari ek?
hehehehhe
^_^

Anonymous said...

selamat tahun baru ya!
semoge tahun ni lebih baik dari tahun lepas ya...
weeee

Belog Cik Peanut said...

Selamat Tahun Baru gak,
insyaAllah, tahun ni akan ku jadikan tahun yang lebih baik dari yang lepas2---> ayat skema...hehehehhe...
^_^

Post a Comment