Tuesday, November 11, 2014

[Tuesday Love Song : WIthout You - Aman]

Without you - Aman

Indah, indahnya hatimu

Lembut namamu membuat aku
Tenang atas jalan terang

Mudah, mudahnya caramu

Membuka pintu hati aku
Kau bukakan semua nyata

Jaga..jangan pernah pergi

Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without you

Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu

Hilang

Hilang dalam diri
Kotak hatimu dibela sepi
Malammu nantikan hariku

Jaga.. jangan pernah pergi

Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without you

Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu



Membaca tanpa mengomen ibarat berak x basuh. eii. yerk!

0 pujian[s]:

Post a Comment