Thursday, February 12, 2009

Tulun Sedarkan kawan peanut ni...

peanut pun tak tahu pe nak jadi ngan kawan peanut ni:White03:...erm, cam ne ni ek?:Onion40:..peanut dah bagi tahu dia dah...dah tegur yang mane patut...tapi dia tak sedar2 lagi...perlukan peanut menyibuk lagi?:White25:..susah, peanut takut dia kecik hati dengan peanut walaupun hati ye memang besar...cam ne ni ek? kamu semua tulun peanut leh tak...tulun sedarkan kawan peanut ni...kalu boleh cakap cam gini kat dia...:White18:

"Nadia, ko dah tualah...jangan wat2 tak tahu lak yang hari ni umo ko dah jadi 20 tahun, sedar diri sikit yang peanut lagi muda dari ko? ha3x(ni gelak kuat2 ye...err, boleh jugak buat gelak jahat...:Rabbit03:) dah sedar belum nadia?"

pastu, jum semua, nyanyi lagu ni reramai...

air pasang dalam surut pukul lima, nyonya bangun pagi siram pokok bunga...ops...silap...he3x...

Selamat Hari Jadi...
Selamat Hari Lahir...
Selamat Hari lahir Nady...
Happy Bufday to u....:Onion23:
Sistem pesanan ringkas buat Nadia...
  • Selamat Menyambut ulangtahun kelahiran yang ke ...err..18..(peanut kena cakap 18, t kalu peanut cakap ye 20, ye marah peanut)...:Onion02:
  • Semoga panjang Umor, di murahkan rezeki, bla3x(ayat skema wish bufday,,kowang leh pk sendri)
  • Miss u lah nadia..meh ar datang hutan sintok ni..leh sambut sesama...he2x...Nadia, windu sangat2 kat ko(siyus), kat ko yang cumey ni(err, di pakse lagi...peanut lagi chumey...hehhehe...taklah...kita budak cumey kan nadia?)
  • :White21: peanut sedih sebab peanut ngan nadia dah tak dok same2...walaupun dulu kat matrik selalu gaduh,,he3x...gaduh manja tak gitu? he3x...Nadia, tak de sape kat sini same cam ko, walaupun ko selalu cakap kat uitm s,alam tu ramai cam aku...err, aku tahu ko rindukan aku sebenarnya...
  • Lupa lak. happy bufday tu kat Mak Nadia kat ipoh yang same bufday ngan nadia, happy bufday Makchik:Rabbit41:...he2x...
  • Satu lagi, semalam nadia telefon peanut, ye cakap wish ye untuk bufday kali ni nak cari pakwe yang encem serta cumey..sape2 berminat leh amik borang ye...hehhehehe

Membaca tanpa mengomen ibarat berak x basuh. eii. yerk!

5 pujian[s]:

Blog Eazy Izzuddin said...

HappY Bufday 2 them....
haha
xD
da sedar kan mmber kamoo tuh
=P

fara said...

huhuhuh... aku baca kat fs dier... dier dok tulis umo dier 17 tahun.. len la aku.. aku mmg comei lagi awek mude.. n aku mmg belom cukup umo.. hahahahah

Anonymous said...

huishh..
aku ingatkan aper lar tadi...
hoho...burfday..
da lame aku x sambut besday aku..
hik3...[sob3..]

Belog Cik Peanut said...

memang ar...aku dah bace ye nye fster tu...17 kunun..hehehhe..
tapi name aku ade kat fster ye...
terharu aku..lallaala

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Post a Comment